Kalite ve Şikayet Politikamız
KALİTE VE ŞİKAYET POLİTİKAMIZ
- Ekonomik ve sosyal değişimin yarattığı beklenti ve ihtiyaçlara uygun olarak hizmetlerimizi sürekli iyileştirmek, geliştirmek ve çeşitlendirmek,
- Faaliyet alanlarımızda öncü kurum olmamızı sağlayan kalite yönetim sistemimizin gereklerini tam olarak gerçekleştirmek ve etkinliğini sürekli iyileştirmek,
- Risk temelli düşünmeye dayalı yönetim anlayışı ile risk ve fırsatları gözeterek, süreçlerimizde en yüksek performansa ulaşmak,
- Üyelerimizin taleplerini en iyi şekilde karşılamak için işbirliği içinde olmak, üyelerimizin gelişimi için katkıda bulunmak,
- İş yaşamındaki yenilikçi yaklaşımları benimseyen yönetim anlayışı ve güçlü çalışanlarımız ile birlikte süratli ,eksiksiz, güler yüzlü, etkin hizmet sunmak,
- Şikayetleri çözmek ve şikayet yönetim yapısını iyileştirmek için ihtiyaç duyulan kaynakları sağlamak,
- Şikayetleri adil, tarafsız ve mali yükümlülük getirmeden incelemek,
- Şikayetlerin çözümlenmesinde objektiflik, üye odaklı, mevzuata uygun iyileştirme prensiplerinin tüm çalışanlar tarafından benimsenmesini sağlamak,
- Üye memnuniyetini sağlayan, modern ve öncü bir oda olmaktır.
Bu içerik toplam 408 kişi tarafından okunmuş.